Afdelingsmedlem i Medhjælperafdelingen

”Frivillig afdelingsmedlem til Nibe Festivals Medhjælperafdeling”


Da en af vores nuværende afdelingsmedlemmer i Medhjælperafdelingen stopper efter dette års festival, er vi på udkig efter en ny. Målet er at finde det helt rigtige afdelingsmedlem nu, så personen kan indgå som føl allerede i år og suge vigtig viden til sig i forhold til alle de mange spændende og vigtige opgaver, der ligger i Medhjælperafdelingen.

Medhjælperafdelingens opbygning:

Karin Lauritsen er leder for Medhjælperafdelingen.

Medhjælperafdelingen består af 7 enheder; hhv. CrewCamp, Ungdomsholdet, Eventyrland, Svømmebadet, CrewPit Baren, CrewCater samt Crew Tjek-ind, der hver især har en teamleder, en stedfortræder samt et antal frivillige medhjælpere.

Som afdelingsmedlem indgår du i et team på 5 personer sammen med Karin. Teamet har en række opgaver igennem året. Nogle af de vigtigste opgaver teamet har, er

• Ansvaret for Nibecrew, Nibejob og Gæstebasen. Databaser til styring af medhjælpere, jobsopslag, vagtplaner og alle festivalens gæster og musikere.
• At samle alle trådene for alle Medhjælperafdelingens teams
• At videreudvikle og sikre, at alle medhjælpere har det godt og sjovt, når de er på vagt
• At koordinere information og kommunikation mellem festivalledelse og medhjælpere
• At gøre evalueringerne operationelle for festivalledelsen
• At udvikle kurser, foredrag, undervisning o.lign., for festivalens medhjælpere
• At arrangere og afvikle medhjælperfesten
• At udvikle nye tiltag for at kunne rekruttere og fastholde festivalens 4.700 medhjælpere

Vi har omkring 10 fysiske møder i teamet, herunder et par fællesmøder med hele Medhjælperafdelingens ledelsesgruppe, hvor især evalueringsmødet lige efter festivalen er vigtigt Der afholdes bla. opstartsmøde i foråret, hvor vi drøfter de nyeste tiltag og ændringer på den kommende festival m.m.

Hvem er du?
- Du er god til Excell, Powerpoint, og andre lignende systemer. Meget vigtigt.
- Du har et udpræget service-gen, og ser det som din vigtigste opgave at gøre så mange som mulige tilfredse
- Du elsker at se muligheder, og er klar til at der sker forandringer
- Du kan holde styr på opgaver og er god til at eksekvere, så opgaverne kommer i mål
- Du er en god kommunikator
- Du har gode sociale kompetencer, og trives blandt mange mennesker
- Du er god til at samarbejde
- Du brænder for at gøre en forskel
- Du har humor
- Frivillighed fylder meget i din bevidsthed, og er en drivkraft i dig
- Kendskab til SoMe
- Du skal være klar til at arbejde året rundt med afdelingens opgaver, og er ikke bange for at være ene ansvarlig for udvalgte opgaver



Rollen er frivillig og dermed ulønnet. Som afdelingsmedlem får du dog fordel af en lang række goder, som gælder for alle festivalens ledere, og derudover åbner der sig et stort og værdifuldt netværk for dig.

Har du spørgsmål til den frivillige rolle som teamleder i Medhjælperafdelingen er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder i Medhjælperafdelingen Karin Lauritsen på 41282700 eller karin@nibefestival.dk.

Send din motiverede ansøgning til Karin Lauritsen på mail til karin@nibefestival.dk – hellere i dag end i morgen, da vi gerne vil have det helt rigtige afdelingsmedlem med ombord til årets festival for at få den bedste start på festival 2023. Eller du kan også vælge at ansøge via "ansøgningsknappen"

Du vil blive indkaldt til en uddybende samtale, hvis vi ønsker at høre mere om dig og dine kompetencer.

Medhjælperafdelingen
Område Support
Periode: Uge 22,Uge 23,Uge 24,Uge 25,Uge 26
Krav At du er indstillet på at arbejde året rundt, deltage aktivt i flere møder i løbet af året og påtage dig selvstændige opgaver. Vigtigt at du er god til office programmer.